onsdag 1 februari 2012

Trött

Är bara så trött idag, sovit dåligt inatt eftersom båda småttingarna skulle sova i vår 160-säng. Tänk vad underbart om man hade en 240-säng men tyvärr har vi för litet sovrum för att få plats med det. Nog med gnäll, tids nog kommer de inte vilja sova hos mig och då gnäller jag väl över det :).

Det blev ingen Afro dans för mig igår, jag hade det så skönt i soffan och "bloggvärlden" men ett löppass på gymmet imorse fick jag i alla fall till. Jag tycker det är så härligt med Afro dansen, musiken, takten och rörelserna, att bara få släppa loss lite, någon som håller med?


Dans Afro! Bild www.friskispressen.se
,
Ikväll blir det nog återigen en kväll i soffan, jag har två nya tidningar som väntar på mig, så tvätt och städning får vänta till en annan dag! 




Är lite sugen på att liva upp soffan i vardagsrummet med lite nya kuddar och hittade några som jag fastnade för.



Bilder från designonline.se
 Jag gillar den "Japaninspirerade" jättemycket, men känner att den nog är svår att få att passa in med övrigt i rummet, eller så får jag byta ut lite mer i rummet så att den passar :).

Dags att gå upp och titta till mina legobyggare. Ha en underbar kväll!

Kram Jennifer

5 kommentarer:

  1. Hej Jennifer!

    Det är klart att du ska våga köpa ett par färgglada vårjeans medan de finns kvar! Det är ju bara 200 kr som det handlar om...
    Klart att du också passar i färgade byxor!

    You go girl! :-)

    Det lät härligt med tidningarna som väntar på dig.
    Känner även igen det där med sova med barnen.
    Vi hade en 160 säng men bytte upp oss till en 210 bred säng när lillasyster kom till världen för att storasyster jämt skulle sova i vår säng och jag kunde se mig själv ligga lääängst ut på kanten...
    Samma vecka som vi får den nya sängen och som även lillasyster föds..
    Vad gör då stora ungen??
    Jo, hon slutar helt sonika upp med att komma in till oss och har inte gjort det sedan dess... Snopet.
    Men ändå skönt med en bred säng.

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för peppning om färgade jeans :). Hi hi, ja det var ju snopet att hon så hastigt slutade sova hos er, men förstår att det är skönt med en bred säng, det är aldrig fel! Ha det toppen! Kram Jennifer

      Radera
  2. Jag har också lite tidningar som jag skulle behöva läsa ikapp. Jag är fenomenal på att tacka jag till tidningsprenumerationer, men sen hinner jag aldrig läsa. Just nu har jag visst råkat tacka jag till 2 erbjudanden på Allt i Hemmet :oP

    //Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi oj då, ja men man vet ju aldrig den ena tidningen kan ju tappas bort eller gå sönder eller så och då är det ju bra att ha 2 ex ;). Jag är lika som du, det är ju så lätt att tacka ja! /Jennifer

      Radera
  3. härliga kuddar och lite nya tidningar är inte fel......
    ha en fantastisk dag
    kram
    sandra

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!