söndag 5 februari 2012

Vad bjöd dagen på?

Det blev ingen bakning idag, mamman i familjen blev sugen på shopping istället, så jag tog mina minsta små hjärtan och stack iväg till lager 157. Ja den blivande tonåringen är svårare och svårare att få med sig på sådana saker.


Lager 157 i Sågmyra, jag gillar byggnaden!


Behöver jag säga att det är svårt att shoppa i lugn och ro när man har en 3-åring och en 4-åring med sig? Men det är sådant man får räkna med när man åker iväg själv, så det är inget klagande. Det är stora ytor där inne så det är ju drömmen för 3-årig grabb att springa omkring, jag blev orolig en gång för jag såg honom inte alls, men rätt som det var så kom han krypande ut ur en låda, den lille rackaren ;). Lite shoppat blev det i alla fall.



Ja som ni ser så är jag ingen fotograf :). Det fanns faktiskt en hel del fint men ni ser ju färgerna, inga färgklickar här inte, tjejen köpte i alla fall rosa kläder men de fick jag inte fota för det skulle på direkt!

Ett fantastisk yogapass blev det också, lugnt och meditativt, ljuvligt! Trots att det var ett lugnt pass så kände jag mig totalt slutkörd efteråt, fast en skön slutkörd-känsla om ni förstår vad jag menar :).


Bild http://www.liveit.se/
 
Hoppas att ni haft en bra dag och jag önskar er en bra start på den kommande veckan!

Kram Jennifer

7 kommentarer:

  1. Vad kul med lite shopping, dit skulle jag också vilja åka någongång:) Vad skönt med yoga nu är du redo för en ny vecka! Kram från vännen Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, yogan är fantastisk. Ha det så bra Maria! Kram Jennifer

      Radera
  2. Hej
    kanonfina fynd och vi har inte så långt till ett lager 157 heller där allting startade men det var längesedan jag var där...
    ha en vacker dag
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  3. Ha en bra kväll! Härligt med yogan!!!

    M.

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!