fredag 24 februari 2012

Testklämt

Fredagshoppingen blev shopping som mamma gillade men småttingarna hann ledsna ut ;). Vi startade med lunch på ett ställe som barnen gillar, men mamman får nästan hjärtsnörp i den snurriga trappen upp till borden balanserandes på två brickor. Det blev pannkakor till lillgossen, pasta och räkor till lilltösen och seafoodsallad till mamma, smarrigt :).


Vad fick följa med hem då?



Jag gillar Åhlens, fina saker till bra pris :).
Det var ett tag sedan jag var där nu och det fanns mycket fint.



En fin kaninlampa till barnens rum och......




en ny låda för leksaksförvaring, och jag har testklämt mig, lät locket falla på mina fingrar och det gick bra gjorde inte alls särskilt ont ;).

Det är en mätt och belåten bloggerska här efter att ha ätit god lasagne, barnen tittar på Bolibompa och jag passar på att blogga :).

Hoppas att ni får en härlig fredagkväll fina ni!

Kram Jennifer

7 kommentarer:

  1. Det låter som ni har haft en helt underbar shoppingfredag tillsammans och maten lät hur smarrig som helst. :)

    Kaninlampan är hur söt som helst och vilken bra förvaringslåda. Jag kan inte låta bli att le åt att du har testklämt lådan. Det var ju tur att det inte gjorde speciellt ont. ;)

    Ha nu en fortsatt mysig fredagskväll och tack för alla fina kommentare som du lämnar hos mig. De värmer så gott! :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lotta och ha en fin helg! Kram Jennifer

      Radera
  2. härliga ting du har hittat och aldrig fel med en shopping tur...
    önskar dig en skön och mysig helg...
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  3. Det är en omtänksam mamma det som testklämmer de nya prylarna!;)
    Här blev det tacos, som vanligt.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tacos är smaskens, det är väldigt vanlig fredagsmiddag hos oss också! Kram Jennifer

      Radera
  4. Vilka fina saker du hittat!

    Hos oss blev det hemmagjorda burgare! Smaskens!!!

    Trevlig helg!
    Kram Kristin

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!