onsdag 8 februari 2012

Stolta barn

Idag möttes jag av otroligt stolta barn när jag hämtade dem på dagis, de hade fått varsin fin medalj, de har haft ett skidlopp på dagis idag och alla fick medalj!

Ibland ramlar man på rumpan,
men vad gör väl det, det är
roligt ändå! Mina minsta <3!

Tyvärr kunde inte jag vara med och titta på det spännande loppet men maken hade möjlighet att åka dit en stund så han kunde fota lite till mamsen :).

Efter en härlig utedag är det trötta barn här hemma och det har ägnat sig åt lugna aktiviteter.


Vävning och legobygge passar bra när man är trött i benen :).

Jag hade nästan glömt bort att det fanns sådana vävplattor, men min lilla tös fick en sådan i julklapp, det var svårt i början men nu är hon riktigt duktig! Det börjar bli ont om pysselgrejer här hemma så det får nog bli en tur till Panduro snart.



Finns alltid så mycket härligt pyssel på Panduro.
Bilder http://www.pandurohobby.se/

Oj, oj, oj nu är det katastrof här, lilltjejen har tappat bort sin guldmedalj, bäst jag hjälper till att leta :).

Ha en bra kväll alla!

Kram Jennifer

6 kommentarer:

  1. Hej vännen hoppas medaljen kom fram ,förstår att hon var stolt! Må så gott kram från Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och lov så hittade vi medaljen! Ha en skön kväll! Kramar Jennifer

      Radera
  2. oooh, medaljer is da shit :)

    kram

    SvaraRadera
  3. Men så gulligt med medalj.;-) Kram Stina

    SvaraRadera
  4. SV; Tack!! Vad snällt sagt. Ja det hoppas jag med.
    Vilka sötisar du har på bilderna!
    Kram Mary

    SvaraRadera
  5. Skönt med glada o nöjda barn. Kul med pyssel! Kram.

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!