måndag 13 februari 2012

Sömn

Underbart sovrum. Bild från http://www.skonahem.se/

Idag är det en väldigt trött bloggerska här. Jag önskar mig ovanstående sovrum. Tänk att få vakna upp efter en god natts sömn i en skön säng och kunna öppna upp glasdörrarna och få kliva ut i sommarvärmen och titta på den vackra omgivningen. Sedan få sitta ute i den fina trädgården och äta färska hallon med mjölk till frukost mmmm. Drömde mig bort lite där :). Som sagt är jag väldigt trött efter att ha sovit lite för lite några nätter (själförvållat) så idag blir det inte mycket mer än det här.

Ett litet citat blir det också i alla fall, jag läste just ett Nalle Puh-citat och jag känner mig precis som Nalle Puh :).

Citat kommer från http://www.dagenscitat.se/

Jag äääälskar frukost, så nu blir det snart upp i sängen och drömma vackra drömmar om god frukost och härliga sovrum :).

Ha en skön kväll!

Kram Jennifer

8 kommentarer:

  1. Ett sånt rum vore inte helt fel!

    SvaraRadera
  2. Glad alla hjärtans på dig :) Dagen i ära kan du vinna ett jättefint smycke hos mig, vad sägs om det? =)

    SvaraRadera
  3. Älskar verkligen det citatet, passar mig som handen i hansken!

    Ha en fin♥dag idag!

    Kramar Åsa

    SvaraRadera
  4. Phu har många kloka citat.... många att verkligen ta till sig och ha närmre hjärtat.

    Frukost är också en av mina absoluta favoritmåltider, framför allt på helgen när man kan ta extra tid till att äta och njuta av god mat. En härlig start på dagen!

    Tack för dina fina kommentarer på min blogg gällande mina bilder, har tagit upp intresset med att fota det senaste halvåret men har först på senaste tiden börjat få till det..... det är svårt men så roligt att leka med kameran, funderar på en kurs så jag kommer igång ordentligt!

    Ha en bra dag!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är han klok den lille björnen ;). Vad roligt med fotograferingen, det kan nog vara skoj med en kurs även att du redan är duktig! Kram Jennifer

      Radera
  5. Vilken härlig "feel good" blogg. Ska stanna en stund o läsa.

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!