fredag 3 februari 2012

Amigo

De lyckas alltid hitta så mysiga programledare. Bild från svt.se  

Aamigo, aaaamigo, jipiiiii fredag igen!!! och det innebär förstås Amigo på tv´n ikväll. När jag hämtade min lille gosse på dagis igår så frågade han "vad är det för dag imorgon?" och när jag sa fredag så blev han överlycklig och sa att "åh då är det Amigo". Det är så härligt att se deras glädje över vad det än är.



Härliga Amigobandet. Bild från svt.se


Känner mig effektiv idag, har hunnit med ett träningspass, städat toaletten, dammtorkat och dammsugit, ja ja golvet skulle behöva skuras och fönstrena putsas, men det får bli en annan dag, nu är jag nöjd för idag och nu ska jag njuta av denna bästa dag i veckan med mina barn.

Vi får hem lite kompisar till lunch så det blir lite käk (och kanske efterätt eftersom det är fredag:)) lek för barnen och "skitsnack" för mammorna.

Hittade lite fina blider i Tidningen Family Living från Linda Bengtzings hem, blir alltid så sugen på att få in mer färg i hemmet när jag ser hur andra har det. Jag har i princip bara beiget, vitt, och trä. Om jag får till bilder någon dag med min så kallade kamera så kan jag visa lite från mitt hem, jag är egentligen bara helt nöjd med barnrummet och badrummet, annars är det mycket jag vill göra om, det som saknas är pengar och att jag får tummen ur........


Bilderna är från tidningen Family Living och fotograf är
Jonas Gustavsson. www.familyliving.se

Jag önskar er alla en superduper fredag!

Kram Jennifer

7 kommentarer:

  1. hehe,,,,,,,,kuliga bilder :)
    å missa nu inte.....

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    de e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad är det för något? känner mig helt pucko och fattar inte fast jag varit in och kikat hos dig, men klart jag är med :). /Jennifer

      Radera
  2. Hej, vad glad jag är att jag hitta in till din blogg, så mysig. Härliga bilder, skön text och jag bara älskar namnet på din blogg men ännu mer undertexten - Jag är mitt livs skapare

    Så bra! Tack! Jag återkommer, ha en bra helg!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, vad du gör mig glad, tack Pernilla för den fina kommentaren, härligt att läsa den så här på lordagmorgon :). Jag ska genast kika in hos dig! Ha det bäst! Kram Jennifer

      Radera

Tack fina för din kommentar!