tisdag 7 februari 2012

Kort, eller?

Ikväll blir det filmmys här hemma så bloggvärlden får vänta tills imorgon, men ett kort inlägg hinner jag med ändå ;)

Ursäkta dålig bildkvalitet.

Har inte bestämt än vilken film det blir ikväll, vi får se vad maken tycker. Popcorn och grapefrukt blir tilltugget till filmen, jag är en sådan där som inte fixar att se film utan något gott att tugga på ;), men jag är stolt att jag inte köpte 1 kg plockgodis, vilket jag brukar kunna göra!

Ja just det, vad blev det för frisyr nu då? Nog blev det kort allt, det känns väldigt väldigt konstigt men jag är nöjd :).

Få se hur det kommer att kännas när jag vaknar imorogon och tittar mig i spegeln, om jag får panikångest eller inte ;).

Nu filmtajm, ha det gott!

Kram Jennifer

14 kommentarer:

  1. Måste ju skriva en kommentar i din snygga blogg om din snygga frisyr ;)
    SNYGGING :D å du kommer inte att få panik im, m de kommer nog kännas lite konstigt när du tvättar håret nästa gång ;) spännande å se de live sen.
    Har sett båda filmerna lite olika stil m båda helt ok, önskar dig å maken en mysig filmkväll å grape är faktiskt tom godare än godis :)
    Kram vännen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla, goa Linda! Ja, grape är jättegott men det slår inte godis ;). Ha en riktigt bra dag! Kramar i massor Jennifer

      Radera
  2. Snyggt med kort hår, idag när du vaknar kommer du nog få en chock, det där med kort hår kräver att man gör vid frisyren varje dag..... har man haft långt ett tag så minns man inte hur det var, så är det i varje fall för mig varje gång jag klipper kort!

    Håller med om det där med film och godis, det går inte (eller är inte alls samma känsla) att se film utan något gott att stoppa i munnen... det tillhör liksom! Tycker du ska vara myckt nöjd med att det blev "nyttigt godis". Hoppas det blev någon bra film?! Någon du kan rekommendera??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst fick jag känna på det imorse, det var liksom inte bara att dra borsten genom håret :), men det är ändå en hyfsat lätt frisyr.
      Igår fick maken välja film så då blev det Jägarna 2, jag vet inte riktigt om jag tyckte den var så bra, men gick att se i alla fall. Men ikväll så blir det Midnatt i Paris och den hoppas jag är bra,jag får återkomma med recension :). Ha en toppen bra dag! Kram Jennifer

      Radera
  3. Du blev super snygg Jennifer! Det bästa med kort hår är att det oftast är ganska enkelt att fixa på morgonen tycker jag!! Stor kram och det var kul att hitta din sida!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Malin! idag var det så ovant men sedan tror jag inte att det kommer vara så svårt att få till på mornarna. Ha en bra dag! Kramar Jennifer

      Radera
  4. Hej!

    Vad roligt att du lämnade en kommentar hos mig så att jag kunde hitta hit!

    Tycker din frisyr är supersnygg!! Om jag nån gång vågar klippa mig kort skulle jag vilja ha nåt sånt.

    Ha en bra dag!

    Pernilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket Pernilla, det är roligt att prova något nytt ibland :) men det känns väldigt ovant! Tack för att du tittade in och ha en bra kväll! Kram Jennifer

      Radera
  5. Det blev kanonsnyggt:)
    hoppas att filmen var bra och skönt att ha annat än godis:)
    tack söta för dina gulliga ord blir så glad....
    kram
    sandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Sandra! Jag är en riktig godisråtta så jag blir så stolt när jag lyckas låta bli godiset :). Det blev Jägarna 2 igår, för maken fick välja, den var "så där". Ha en skön kväll! Kramar Jennifer

      Radera
  6. Ser ju supersnyggt ut, fräscht!

    Kram Åsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Åsa! Ha en fin dag. Kram Jennifer

      Radera

Tack fina för din kommentar!