tisdag 31 januari 2012

Hinderbana

Satt och gick igenom lite bilder i datorn och hittade en på mig i full fart i en "hinderbana" på Öland. Jag blir som ett litet barn när det finns sådana saker, jag bara kan inte låta bli utan måste testa! Än så länge är det bara äldsta sonen som skäms för mamma, men jag antar att det om några är fler som säger "sluta nu mamma" :).

Väldigt jobbigt med armgång!


Jag har äntligen bokat en klipptid till mig, var nog 1/2-år sedan jag klippte mig så det är verkligen på tiden. Jag har ganska långt hår nu, ner till axlarna, och jag har tänkt att jag bara ska klippa topparna för det är ju så enkelt med långt hår. Men så finns det ju så mycket snygga frisyrer så jag blir så sugen på att hitta på något roligt.


Några mysiga frisyrer. Bilder från www.hairworld.se

Får se vad det blir, jag har till på tisdag på mig att bestämma mig :).

Önskar er en mysig tisdagkväll, själv hade jag en plan att gå på ett Afro dans pass men det är farligt att ha satt sig ner i soffan för oj vad trött jag är, får se om jag lyckas masa mig iväg!

Kram Jennifer

12 kommentarer:

  1. Översta bilden ser så härlig ut:) Vad du är vågad om du gör någon av dessa tuffa frisyrer...Jag är sååå feg, går och drar med mitt långa hår.Kram Anne

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men visst ser den härlig ut. Jag brukar också vara väldigt feg, men ibland får jag något ryck, men det är inte gjort än så vi får se hur modig jag är :). Kram Jennifer

      Radera
  2. Amen, hinderbanor och sådant är ju roligt! Oavsett ålder :-).

    SvaraRadera
  3. Jäkla modigt att klippa kort! Men det är alltid lika nsyggt tycker jag :)

    Kram

    Ida & Nike

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi får se hur modig jag kommer att vara, det visar sig på tisdag :). Kram Jennifer

      Radera
  4. detbär svårt att bestämma vad man vill ha för frisyr.
    Jag har turen ändå att ha syrra som är jätteduktig frissa så jag brukar sätta mig så får hon bestämma.
    kram på dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tänk om man hade det! Du ser ju ut att ha en riktigt snygg frisyr en typisk sådan som jag gillar men är lite för feg för att prova :) men vad tusan det växer ju igen och det värsta som händer är att man får se lite rolig ut ett tag ;). Ha det gott! Kram Jennifer

      Radera
  5. Hej
    Kul med hinderbanan och det är svårt att välja frisyr själv har jag långt hår och trivs bäst med det....
    ha en ljuvlig dag
    kram
    sandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla, hoppas att du haft en bra dag och får skön kväll! Kram Jennifer

      Radera
  6. Coola frisyrer du hade hittat. Om man bara vågade...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst var de coola, få se om jag törs mig på någon :)!

      Radera

Tack fina för din kommentar!