tisdag 14 februari 2012

Glad alla hjärtans dag!!!



Glad alla hjärtans dag på er!!! Hittade så söta ägg på Gallerix, jag hade dock sådan dålig fantasi och tidspress så innehållet blev inte roligare än godis.

Idag har jag suttit på kurs hela dagen så huvudet känns sprängfyllt med krafter hit och spänningar dit, martensit är hårt, ferrit är mjukt eller var det tvärtom :). Det är roligt med lite avbrott i det vardagliga jobbet och få träffa lite annat folk men det bästa av allt var att vi fick sluta tidigare så jag kunde överraska barnen med att komma tidigare till dagis! Väl hemma sprang tjejen direkt till en kompis och grabben ville sätta sig och leka med lera och vad gör mamma då? sätter sig vid datorn förstås, fast jag har hunnit bädda, plocka undan disk och köra igång en maskin tvätt först ska tilläggas ;).



Jag är lite knäpp och gillar sådana här bilder jag tycker de är fina på något vis :).
BIld från http://www.lehrerfreund.de/


Vi tänkte fira alla hjärtans dag med att köpa hem någon god mat och bara ha det lugnt skönt.

Jag önskar att jag kunde ge er alla ett varsitt ägg fyllt med något ni önskar er för jag blir så glad över alla fina kommentarer ni skriver! Men jag får nöja mig med att skicka en varm kram till er via bloggen och jag hoppas att ni får en fantastisk dag!

Kram Jennifer

14 kommentarer:

  1. Tack för kramen och jag skickar en tillbaks!!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Ja, man kan verkligen bli heeelt slut i huvudet efter en kurs eller en föreläsning.
    Ha en bra alla hjärtans dag du också!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Kram till dig på alla hjärtans dag!

    /Jenny

    SvaraRadera
  4. <3 <3 <3 hoppas ni fick en supermysig dag! <3 <3 <3 kramis!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina Linda, det fick vi, hoppas att ni fick detsamma och att lilltösen mår bättre! Kramar Jennifer

      Radera
  5. Låter som en lugn och skön och mysig Alla hjärtans dag!

    Nu ser det inte bara ut som om jag skrivit ett inlägg utan nu finns det verkligen där. Jag skulle bara göra en liten uppdatering, men hann aldrig publicera det igen :o)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okidock, då förstår jag :) Hoppas ni haft en bra dag! Kram Jennifer

      Radera
  6. Hoppas det blev en skön och mysig kväll. Blev det någon god mat?

    härligt att komma hem lite extra tidigt och kunna överraska med en längre kväll hemma, eller med kompisar.

    Hoppas du fick rensat ut huvudet innan det skulle sovas så du inte drömt om allt från gårdagens kurs hela natten?!

    Ha en bra onsdag!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tack Pernilla, det blev en bra kväll med god Thaimat, mums! Jag hoppas er kväll blev bra också och jag önskar dig med en riktigt bra onsdag! Kram Jennifer

      Radera
  7. Tack o tack. :) Ni verkar också haft en härlig kväll med god mat. Härligt! Jag fick middag och kladdkaka, mums!
    Kram Madeleine :)

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!