lördag 18 februari 2012

Goding


"Att få barn har varit nyttigt för mitt ego.
Som förälder har jag inte tid att oroa mig för min egen välfärd utan nu är det endast barnen som gäller.
De har gett mig ett sundare perspektiv på livet helt enkelt.
Det är svårt att uppfostra barn och jag oroas ständigt för var de får olika influenser och intryck från.
Det enda man kan göra är att satsa på att vara en bra människa själv." Johnny Depp

citat från www.leva.nu


Ett sådant vackert par, så synd att de går
skilda vägar. Bild http://www.thesun.co.uk/

Han är inte bara snygg han verkar ju klok också :). Jag är så knäpp så jag tycker till och med att han är en goding som Kapten Jack Sparrow och är inte sen att med att fråga sonen om han inte vill se Pirates-filmerna på bio när de kommer ;). Älskar många filmer som han är med i men det var länge sedan jag såg någon nu, filmen Chocolat är ju bara så underbar.



Bild från http://www.wikipedia.org/

Idag drar vi till stugan och myser lite. Det ska bli skönt även om det inte blir någon längre stund. Min lilla tös är så lycklig över att det är melodifestivalen så vi får väl se till att vi tittar på det där, hon är så härlig, hon dansar och tycker det är så roligt! Bloggvärlden lämnar jag hemma för jag vet ju hur det gick förra gången, jag försökte skriva inlägg via telefonen med det gick ju åt skogen :).



Min fina goa tös!


Ha en riktigt skön helg alla fina, så ses vi på söndagkväll igen!

Kram Jennifer

5 kommentarer:

  1. Hej vännen visst är det härligt att ha barn och visst är det häftigt att verkligen få sätta någon annan före sig själv! Vad roligt att ha en stuga att åka till, låter jättemysigt! Ha det så bra kram från Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är härligt! Ha det så bra du med Maria! Kram Jennifer

      Radera
  2. Har han några brister, Johnny Depp alltså? :)

    Men så sant, jag var någon helt annan med andra prioriteringar innan jag fick barn.

    Underbar Söndag till dig och dina!

    KRAM

    Ida & Nike

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, inte kan det vara många brister han har :-).
      Ja man får liksom en annan syn på livet när man får barn. Ha en riktigt bra söndag ni med! Kramar Jennifer

      Radera
  3. Visst är Depp en riktig hunk, älskar också Chocolat, en underbart mysig må-bra-film.

    Vad gosigt att åka till stugan, hoppas det blev en massa mys och att ni hade Melodifestival-fest!

    Vilken goding du har, hur söt som helst!

    Ha en bra söndag kväll!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!