lördag 17 mars 2012

Välkommen tillbaka


Ja lite filmmys brukar det bli som start på lördagmorgon, så att vi alla får vakna till lite, eller kanske mest mamma :). Det är ju så med de små att de gör ingen skillnad på helg och vardag när det är dags att kliva upp ur sängen. Och egentligen är det väl så vi alla ska göra, ha en jämn sömn över hela veckan, det finns mycket att lära av de små :).

Äntligen känner jag att energin sakta men säkert börjar smyga sig på igen, och den är så välkommen tillbaka! Den har inte kommit helt men jag känner den, så idag blir det till och med nybakat bröd till frukost :).




En lite trött lilltös ville såklart vara med. 

Jag vet inte vad ni tycker men jag älskar snabbjästen, det gör att det funkar att komma på kl 7 morgonen att man vill ha nybakat bröd utan att det behöver ta en evighet tills man kan äta frukosten.

Idag sticker vi iväg till stugan. Vi har lite att planera inför våren, det ska planteras häck och fixas lite.



Hoppas att ni alla får en riktigt bra helg!

Kram Jennifer

3 kommentarer:

  1. TV-mys och nybakat på lördagsmorgon, kan inte bli mycket bättre....skönt att energin börjar komma tillbaka.

    Njut av en underbar lördag!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. såå mysiga bilder du bjuder på =)
    Jag vill önska dig en kanon trevlig kväll!!
    Kärlek till dig!!

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!