tisdag 20 mars 2012

Bamsekram


Bild hämtad här
 Ja en stor bamsekram skickar jag ut till er alla fina människor! Det är så härligt med alla fina kommentarer, de värmer så gott och får mig verkligen att tänka till, så ett stort tack till er!



Några fler tavlor har det blivit :) de är fortfarande inte perfekta, men för en gångs skull så lyckas jag acceptera det och jag kommer att sätt upp dem i trappen ändå, men jag ska göra några till först.



Lite dålig bild för att visa det jag vill visa, (jag tog en bild jag redan hade från trappen, lat som jag är), men på den här väggen bredvid tyget har jag tänkt att tavlorna ska hänga, jag hoppas det blir bra :).

Jag gillar verkligen citatet som står på den största tavlan:

"Love me or hate me, I´m still gonna shine"

Ha en fin kväll och en bra onsdag!

Kram Jennifer

6 kommentarer:

  1. Åh, det är ju ett underbart citat. Varifrån kommer det?
    Gillar dina tavlor!
    Kram Pavvis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det bra :). Jag glömde skriva källa på citatet, och jag kommer faktiskt inte riktigt ihåg var jag hittat det från början, men jag kan tänka mig att det finns på pinterest.com, där finns det ju så mycket bra :). Ha en bra dag! Kram Jennifer

      Radera
  2. Tack själv för dina fina kommentarer!
    Återigen har du hittat ett kanonbra citat:))

    SvaraRadera
  3. Vilka fina tavlor och vilken fin text.
    Så snyggt med vit trappa, jag gav upp det. Det fick bli en grå. Men vit är så mycket snyggare.
    Ha en skön kväll
    AC

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja det är snyggt med vit trapp men inte praktiskt, den ser slltid skitig ut :( så får se hur länge den får vara vit. Ha en skön kväll du med! Kram Jennifer

      Radera
  4. Tack! Ja det är snyggt med vit trapp men inte praktiskt, den ser slltid skitig ut :( så får se hur länge den får vara vit. Ha en skön kväll du med! Kram Jennifer

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!