onsdag 28 mars 2012

Tom i bollen

Ja jag känner mig alldeles tom i bollen, har jobbat med ett nytt projekt på jobbet och jag tror att jag tömde mitt huvud där och det finns helt enkelt inget kvar nu :). Så jag kikar bara in och lämnar ett lite roligt citat.

"En liten tröst när man känner sig trött i hjärnan är att det bör vara ett bevis för att man har en."
Carl Hammarén


Mysig kudde från www.inreda.com. Och den passar mig
för jag är en riktigt uggla, ja det är sant, jag har gjort ett test
på jobbet och det visade att jag är en uggla. Någon som gjort
samma test och vet vad jag menar?


Nu ska jag ge mig ut och leta kamera på nätet, för vet ni? maken tycker också att det vore roligt med en systemkamera, YES!!!

Ha det gott!

Kram Jennifer

9 kommentarer:

  1. Vilken söt uggla! Och vilken smart make :) klart ni ska ha en systemkamera!

    Kram fina du!
    Jes

    SvaraRadera
  2. Underbart citat. Det ska jag lägga på minnet

    SvaraRadera
  3. Vi skaffade en systemkamera för 1½ år sedan.
    Den tar underbar bilder!
    Men ibland är man lite lat och tar foto med telefonen istället.

    Hoppas du hittar någon bra i kameradjungeln!

    Ha en skön torsdag.
    Kram
    Katarina

    SvaraRadera
  4. Bra citat!:)
    Jag köpte mig en systemkamera förra julen till mig själv. Efter drygt ett år lär jag mig fortfarande nya saker med den. Det är roligare att ta kort med en sådan även om det kräver en del träning för att uppnå bästa resultat.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Nej, det testet har jag inte gjort men nu blev jag nyfiken. Undra vad jag är?
    Bra citat - igen! Det är ungefär som med träningsvärk. Har man det vet man att man har muskler och då behöver man ju inte träna mer;)
    Ha en kanondag!

    SvaraRadera
  6. Nej men jag är nattuggla:) kram

    SvaraRadera
  7. Hej! :)

    Det är mysigt med lite påskpynt. Jag ställde fram små rara kycklingar igår. Idag ska jag sätta fast fjädrar på påskriset. Lite småpyssel varje dag så blir det inte stressigt. :)

    Hoppas hjärnan är utvilad idag! :)
    KRAM
    Madeleine

    SvaraRadera
  8. Bra citat!

    Jag är ett STORT uggle fan;)

    SvaraRadera
  9. Härligt citat, det ska jag komma ihåg när jag känner mig tom i bollen....Tack!

    Kram pernilla

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!