fredag 16 mars 2012

Åh vad det var livat i holken......

Vet ni vad jag såg nu när jag satt i köket och drack mitt morgonkaffa? Fåglarna har flyttat in i våra fågelholkar, yes, våren är här! Älskar att sitta och titta hur flitigt de jobbar med att samla mat och hur de flyger fram och tillbaka till holken.

Ja, såklart lyckades jag inte få med någon fågel på bilden,
de flög iväg när jag öppnade altandörren och eftersom
jag var slö och inte tog på mig någon jacka så frös
jag så väldigt så jag orkade inte stå och vänta på dem,
men här är i alla fall deras hem nu  :).

Idag är det dags att knäckas lite igen, och nu är jag faktiskt inte livrädd för det längre, jag är inte riktigt bekväm med det än men jag har i alla fall inte dödsångest ;). Och jag känner ju att det hjälper så det är bara att stå ut.

Blir så sugen på att uppdatera garderoben lite nu när våren är här. Hittade ett nytt ställe i fredags när jag var på modevisning, som verkar ha mycket fina kläder till bra priser :)


Det här gillar jag :).
Bilder från Capri Collection


"Alla djur, utom människan, vet mycket väl att livets huvudsakliga mening är att njuta av det" Samule Baulder

Ha en riktigt toppenbra fredag fina ni och njut av allt härligt!

Kram Jennifer

4 kommentarer:

  1. Härligt kollage! Visst blir man sugen att skaffa lite vårkläder, finns så mycket fint!

    Ha en trevlig kväll!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Fåglarna talar verkligen om när våren är här och det är härligt att höra deras sång. :)

    Hoppas att knäckningen gick bra och att du har en riktigt härlig helg framför dig? Sköt om dig!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tack, knäckningen gick bra och jag känner att det gör nytta :-). Ha en riktigt bra helg! Kram Jennifer

      Radera
  3. Fåglar i holken....finns knappt något vårigare tecken. Så härligt med nya "hyresgäster"....

    Kul att du blev inspirerad av modevisningen, fräscha saker från Capri. Blått och vitt känns alltid vårigt och härligt!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!