måndag 26 mars 2012

1 år sedan

Ja idag är det 1 år sedan jag blev fru. Jag trodde inte att det skulle vara så speciellt att gifta sig efter att ha varit tillsammans i 14 år, men vad fel jag hade, vilken dag det var, det kändes magiskt!




Skönt att efter en dag i högklackat bara få hoppa ner i
ett varmt och härligt bad :).


Efter en bröllopsdag var det bara så skönt
att få slappna av på ett mysigt hotell!

Hittade såklart inte bilderna från bröllopet, maken tror att de är på en annan dator, men några bilder efter bröllopet lyckades jag hitta i alla fall :). Så skönt att bara få sjunka ner i ett ljuvligt bad efter att ha varit lite spänd en hel dag. Inte för att jag förstår vad jag var spänd för, men det är lite jobbigt att vara så i fokus.


Ett nöjt nygift par i Paris!
 Ikväll firar vi med lite filmmys och godis, men till helgen bär det av till Stockholm för att mysa lite på hotell och titta på Robert Gustafssons show! Det räcker lagomt, blir inte så lång tid att längta efter våra 3 hjärtan :).

Ha en riktigt bra kväll så kikar jag in hos er imorgon!

Kram Jennifer

10 kommentarer:

  1. Grattis på bröllopsdagen!:)
    Vi gifte oss efter sjutton år tillsammans och jag håller med dig, det var en härlig dag!:) I augusti har vi varit tillsammans i 20 år och vi firar 3-årig bröllopsdag i september.
    Mysigt med en helg bara du och maken.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis!! Vad roligt. Och så himla snygg du är ;-). Superpingla!

    SvaraRadera
  3. Kärlek är underbart. Härligt att ni gjorde slag i saken och gifte er även om ni varit tillsammans så pass länge.

    Mysigt firande till helgen. Så gott att göra något riktigt kul tillsammans.

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Ja, sånt där måste man ju fira. Det är ju något fint.:-)
    Fint och gulligt par.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  5. Grattis!!

    Kul att få se dina bilder. Ser ut att vara ett ritigt mysigt hotell!

    kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Det var visserligen igår, men grattis på bröllopsdagen. Jag firar min ganska snart. 27 maj. Vi brukar alltid göra något, ibland stort ibland smått. Men det är mysigt att uppmärksamma den dagen man blev man och fru.
    Och du, det är viktigt att lyssna på kroppen. My oh my. 14 km! Det var länge sedan jag sprang sådana sträckor.
    Ha det bra

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!