lördag 24 mars 2012

Ha en bra dag!

Kikar bara in en kortis för att önska er en riktigt bra dag! Idag är det städning, handling av presenter och kalas som står på schemat så jag återkommer ikväll för att visa upp lite av påskpyntet som gjordes av mina små hjärtan går :). Och så är det så härligt väder ute så en tur till lekparken eller lek på gården måste det nog också bli, hmmm få se, städa, vara ute i solen, undrar hur jag ska prioritera ;)?

"Hemligheten om hälsa för både sinnet och kroppen är inte att sörja för vad som har hänt, oroa sej för framtiden eller att förvänta sig problem, men att leva i nuet, vis och ärlig."  Buddha


Bild lånad här
 Ha det bärst så ses vi senare!

Kram Jennifer

5 kommentarer:

  1. Kanonväder här också, man kan inte tro att det är Mars:)
    Trevlig Helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det känns snarare som maj, så härligt! Trevlig helg till dig också! Kram Jennifer

      Radera
  2. Jag tog sovmorgon, men sedan har jag tillbringat dagen med att storstäda efter vår hallrenovering. Fy sjutton vad dammigt det blir, men nu börjar det bli ordning igen. Barnens rum och kök/vardagsrum och hall har jag städat. Barnen fick hjälpa till med sina rum. Nu ska jag ta en dusch o sedan njuta av lördagskvällen!:)
    Vilket prioriterade du idag?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt med sovmorgon, det behöver man ibland :). Ja renoveringsdamm är jobbigt och inte gärna något man vill skjuta upp. Jag prioriterade bort städningen och var ute istället :). Hoppas ni får en riktigt skön kväll! Kram Jennifer

      Radera
  3. Så klokt och tankevärt!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!