fredag 9 mars 2012

Så var det det där med kläder


Härliga fredag! Ballonger är bra humörhöjare tycker jag :)
Bil lånad här
 Veckorna rusar fram, idag är det fredag igen, tjohoooo!!! Är dock lite nedstämd över snön som fallit, men kändes bättre efter att ha läst tidningen där det stod att nästa vecka kan det bli upp emot 10-12 grader varmt, vad sägs om det ? :).
Iväll blir det inte fredagsmys här hemma för mig för idag ska jag och en fin vän iväg på lite modevisning, ska bli skoj, och god mat blir det också, Men det var ju det där med kläder då, vad tusan har man på sig?!?!?  jag är ju van vid att mysa runt här hemma i myskläder och är liksom inte alls van vid att ut på det där viset och inte hänger jag direkt med i modet heller så jag vet inte vad man har för kläder nu för tiden :). Jag antar att mina mysbyxor går bort i alla fall, men undras just om det finns något acceptabelt i garderoben :). Får snurra runt lite i bloggvärlden så kan jag säkert få lite tips om hur man "ska" vara klädd :).




Bilder från www.inreda.com


Så typiskt mig, här skulle jag försöka hitta inspiration på kläder men hittade ovanstående fina saker :). Ja, ja det löser sig, jag kom på det att bara jag hittar något som jag trivs i så får det vara modernt eller ej!

Önskar er alla en härlig fredag!

Kram Jennifer

10 kommentarer:

  1. Hihi hittade du något ute i cyberspace?? Kläder kan vara svårt men jag gillar stora oversize tröjor och tajts. Älskar den slappa stilen med några fina smycken till =)
    jag vill önska dig en kanon fin fredag så syns vi imorgon!!
    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har du rätt i det är snyggt och man känner sig ganska bekväm i det :). Tackar för tipset! Kram Jennifer

      Radera
  2. Hej
    Jag kör helt min stil och bryr mig inte så mycket om modet...
    måste verkligen gilla det jag har på mig.....
    önskar dig en skön och härlig helg
    kram
    sandra

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det viktigaste är ju att man själv trivs i det man har på sig :). Ha det toppen! Kram Jennifer

      Radera
  3. Jag hänger inte heller med i modet, ibland gör jag tappra försök...men jag ÄLSKAR mina mysbyxor:)
    Fin fredag på dig!
    Kram Emma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hi, hi skönt att höra att man inte är ensam om det ;) Ha det! Kram Jennifer

      Radera
  4. Ha en trevlig kväll, hoppas att du hittade kläder!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ska du ha, det blev en lyckad kväll :).

      Radera
  5. Hej!

    Hoppas ni hade en mysig fredag.
    Och att ni får en fin lördag! Kram Maria

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!