fredag 23 mars 2012

Denna underbara dag!!!

Tjoho, fredag igen! Känner på mig att det kommer bli en underbar dag, solen skiner och det är skapligt varmt så här på morgonen :). Så varmt så jag tog cykeln till gymmet imorse istället för bilen, ja förkylningen har börjat släppa greppet om mig så imorse vågade jag mig på ett träningspass i lugnt tempo.


Tidig morgon på gymmet, så skönt att få vara alldeles själv!

 Ja om jag ska kunna ligga så här ikväll så känns det bra att det blivit lite träning också ;)





Jag tror  att jag och kidsen tar en tur till grannstaden idag, lillgossen behöver nya vårskor. Sedan ska vi påskpyssla med bästa kompisarna på eftermiddagen, kanske visar upp något imogrgon ;).

Hoppas ni får en fantastisk fredag! Och lite tänkvärt idag också :)

"Kära Nalle, sa Christoffer Robin, vad jag tycker mycket om dig. Det gör jag med, sa Puh" Nalle Puh

Må så gott!

Kram Jennifer

4 kommentarer:

  1. Haha, underbart med dessa två bilder! Båda har helt klart sin charm ;)

    Önskar dig en härlig helg Jennifer!

    Kram

    Ida & Nike

    SvaraRadera
  2. Jag skulle gärna vilja träna men det går inte med hjärtsvikt. Man får göra det lite sakta bara, typ hänga tvätt. haha...
    kram Stina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det förstår jag, inte roligt, men man får försöka hitta de där små sakerna då :). Men jag kan tänka mig att det är jobbigt när hjärnan vill mer än vad kroppen klarar av. Må så gott! Kram Jennifer

      Radera
  3. Härliga bilder - Ha en riktigt fin kväll//Åsa

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!