lördag 1 november 2014

Ett tecken på

Trött, trött, trött är jag denna morgon. Eller inte bara denna morgon, varje morgon känns det lika jobbigt att jag inte får sova mer. Kanske ett tecken på att jag borde lägga mig tidigare på kvällarna :).

Fredagar slutar jag tidigt så att jag kan hämta barnen direkt efter skolan. Och det är såååå skönt. Igår passade vi på att gå på bio på eftermiddagen. Vi såg LasseMajas detektivbyrå och fick fint sällskap av en god vän och hennes barn. Jag gillade filmen och likaså lilltösen, men lillgossen sa efteråt att den var värdelös, men han satt så fint och var så inne i filmen så jag tror nog allt att han gillade den :).

Sen hade vi en lugn och skön kväll här hemma. Lite pumpa- och paprika pyssel blev det innan vi bänkade oss i soffan och tittade på idol.




Idag ska vi äntligen hälsa på kompisar som har fått en bäbis, det har väl bara gått en sisådär 2-3 månader. Förstår inte hur den där tiden springer iväg. Sen så kör vi, en dag försenat, halloweenmiddag hemma hos mamma och pappa och flera syskon kommer också. Så det kommer bli en riktigt bra dag det här!

Ha en bra lördag!

Kram Jennifer

2 kommentarer:

  1. Lasse Maja ser vi fram emot att se här med! Ja det är lätt att bli trött nu när mörkret smyger sig på. Men än så länge tycker jag det går ganska bra!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tror alla är lite trötta just nu i mörkret som råder. Gäller att tänka att det snart blir ljusare igen :)

    Vi tänkte oxå gå på LasseMaja i fredags men det blev igår för oss istället.

    Ha en mysig söndag i rusket!
    Kram Carina

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!