måndag 10 november 2014

Vääääldigt långsamt

Jaha, då var den här måndagen snart slut. Idag blev det lunch på stan med en vän, alltid lika trevligt att gå och käka gott och få snacka lite strunt :).

Idag fick lillgossen med sig två kompisar med sig hem efter fritids. Det är så skoj att se hur han har utvecklats sen han började f-klass. Visst han är fortfarande väldigt försiktig och blyg, men han börjar ta för sig mer och mer och det är härligt att se.


Det blev en god hallon/lakrits smoothie efter joggingrundan :).

Idag tog vi oss ut på en joggingrunda, jag och maken, efter att kidsen somnat (äldste grabben är sjysst och ser efter sina sovande syskon). Det var mörkt och regnigt men så himla skönt. Vi sprang 7 km vääääldigt långsamt, men det lugna tempot gjorde att jag verkligen kunde njuta av turen och det kändes gott i kroppen. Sådana pass behövs ibland de med. Men nu börjar klockan bli mycket och det är dags att sova.

Må så gott!

Kram Jennifer 

3 kommentarer:

  1. Gud vad ni är duktiga som sticker ut och springer fast det är mörkt och regnigt! Då hittar du mig i soffan med filt och grejer ;)
    Det får bli ändring på det! Har iallafall gått till och från jobbet idag, alltid något.

    Gott med hallon o lakritssmoothie!!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Jag valde gymmet igår p g a regnet...
    Bra att ha en storebror som är så mycket äldre!
    Lät gott med smoothie.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Skönt att komma ut på en runda! För mig blev det inneträning då mörkret och regnet inte lockade särskilt mycket (+att löpskorna fick sig en omgång i tvättmaskinen - dom luktade inte mumma innan kan jag lova.....)

    Roligt att det går så bra med J och förskolan! Och kul att han fick det kalas han önskade.

    Blev rejält sugen på hallon-& laktritssmothie nu så det får nog bli inköp av lakritspulver idag :)
    Ha en bra dag!
    Kram Carina

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!