torsdag 20 november 2014

Fulla i skratt

Idag blev det vab för min del. Lillgossen har feber. Vi har haft en riktigt mysig dag här hemma, spelat spel, tittat på film, ätit våfflor och glass. Jag känner mig lite krasslig jag också. Har ont i halsen och i lederna så vi håller oss hemma imorgon också, jag och lillgossen.







Jag kom att tänka på en kommentar från till lilltösen till äldste grabben igår vid middagsbordet. "Du borde verkligen skaffa dig en flickvän, du går ju i nian." Gissa om vi blev fulla i skratt allihopa :). Det är så underbart med barnens tankar och funderingar.

Ja, halsont här, så det innebär vila från träning idag. Jag hoppas att det är något lindrigt bara så att jag snart är på banan igen.

Ha det gott!

Kram Jennifer

2 kommentarer:

  1. Hihi ja dom är ärliga iaf...

    Ibland är vab helt ok ;-) så kan jag känna en liten paus från jobbet (om man får säga så ;-) )
    Usch då hoppas halsontet drar förbi fort...
    Krya på er båda två <3

    Kramar Sandra

    SvaraRadera
  2. Härliga ungar med goa kommentarer. Hoppas ni snart är friska igen! Trevlig helg och kram :)

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!