torsdag 6 november 2014

Hemska borrljudet

I eftermiddags var jag hos tandläkaren, fy, inte är det särskilt roligt. Jag hade början till ett hål i en tand så de tyckte det var lika bra att fixa till det. Jag avskyr det där hemska borrljudet och att ha den där himla sugen i munnen. Men nu är det gjort i alla fall :).

Sen hämtade jag barnen och vi åkte hem och bakade lite inför helgens kalasande. Lillgossen bakade muffins och lilltösen och hennes kompis bakade havrekakor.




Och sen var det dags för mig att sticka iväg på tjejmiddag. Det blev en härlig kväll. Carina hade fixat en underbart god soppa och efterrätt på det. Och att få sitta ner och äta i lugn och ro och snacka med fina vänner, det är verkligen lyx!

Men nu är det bäst att jag kryper ner i sängen, imorgon blir det till att väcka lillgossen med sång och paket.

Ha det!

Kram Jennifer

2 kommentarer:

  1. Grattis idag till lillgossen :-) Ja du, att gå till tandläkaren är ingen höjdare, hua och inte är det billigt heller. Nej då är det betydligt trevligare å träffa vänner :-) Kram och ha en bra helg!

    SvaraRadera
  2. Å hoppas ni firat riktigt ordentligt idag! Sånt myyys!
    Kram!

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!