söndag 16 november 2014

Sofftransporter

Sköna, slappa söndag, det blev till och med lite sovmorgon för mig. Jag tror jag klev upp först strax före kl 8. Efter en god frukost blev det ett pass på gymmet med en vän. Knäböj, marklyft, axelpress, bänkpress och så lite rygg- och magövningar blev det idag.





Idag har vi fått en hem en ny soffa. Eller den är inte sprillans ny, vi har köpt den av vänner. Så maken har hjälpt dem att hämta sin nya soffa, kört hem deras gamla till oss och sedan körde vi iväg vår gamla soffa och fåtölj till stugan. Medan maken höll på med sofftransporter så bakade jag och lilltösen lite saffransscones till mellis. Såååå härligt med saffransdoften.




Den nya soffan blev kanonbra. Bilder kommer när ett nytt soffbord är fixat :). Nu blir det till att testa hur soffan funkar för filmmys.

Ha det bra!

Kram Jennifer

5 kommentarer:

  1. Här har det också varit en slappar söndag (självförvållat av vinet ;-)) fast en promenad fick min man med mig på...
    Låter som en effektiv helg när man hinner sådär mycket som legat och väntat, även träning och tid med familjen då är det skönt att inta soffan på kvällen...

    Hoppas ni har en mysig filkväll

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Låter som en härlig söndag. Saffransscones....vad gott! Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Låter som en skön söndag med både träning och smaskig frukost, jag älskar saffran...:) Må så gott kram från vännen Maria

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig helg, och saffransscones låter fantastiskt gott. ha en fin kväll. Kram Åse

    SvaraRadera
  5. Hoppas soffan fick godkänt när det gäller filmmys :-)

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!