fredag 28 november 2014

Jag har soffan och teven för mig själv

Då var det fredag igen, gud så gött! Flexade lite vid lunch så att jag hann med lite handling innan det var dags att hämta kidsen. Det är allt bra skönt att sluta tidigt och kunna hämta dem när de slutar skolan. 

När maken kom hem från jobbet stack jag och hämtade upp fina Linda så åkte vi till en riktigt mysig liten inredningsbutik på lite glöggmingel, supertrevligt.



Sen blev det till att åka hem och hämta upp maken och kidsen för att åka på 40-årsfest. Efter tårta och lite lek lämnade jag och kidsen maken på festen och åkte hem. Nu sussar barnen sött, äldste grabben spelar tv-spel och jag har soffan och teven för mig själv, riktigt gött :).


Den här filmen hör till att se när det närmar sig jul :).


2 kommentarer:

  1. Åh så mysigt med lite tid alldeles för sig själv. :) Kram

    SvaraRadera
  2. Älskar den filmen!!! �� Låter som en riktigt bra fredag. Kram!

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!