måndag 24 november 2014

"Bara" ett baspass

Idag hade jag det sötaste och bästa träningssällskapet. Jag och lilltösen körde ett baspass tillsammans på Friskis. De har några pass som är barntillåtna och det är perfekt tycker jag. Nu har det inte blivit så ofta att vi kommit iväg på det för det har inte passat. Men idag hade vi inget för oss så då stack vi dit. Hon kämpade på så himla bra. Jag blev trött och svettig jag med. Det var "bara" ett baspass men jag tycker att det går att få alla pass riktigt jobbiga, det blir ju vad man gör det till :).


En svettig äppelätande lilltös. Min goa lilla skrutt, vi längtar redan till nästa pass :).


Men nu är det hög tid att sova.

Ha det!

Kram Jennifer

5 kommentarer:

  1. Kul att träna ihop med sina barn. Jag får ju följa med sonen till gymmet emellanåt och dottern längtar tills hon också får följa med.
    Det är ju det som är bra, att man kan göra ett baspass hur jobbigt som helst om man vill.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad kul att kunna träna tillsammans. Kram.

    SvaraRadera
  3. Gud vad roligt att träna med dottern! Än så länge får min tös vara med på passen på hemmaplan :)

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att träna tillsammans. Blir ju nyfiken på vad som menas med ett baspass?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ursäkta, har ju glömt att svara. Friskis kör sina gympapass bas, medel eller intensiv. Bas-pass innehåller inte hopp eller väldigt lite hopp. Men för den som vill är det ju fritt fram att utöka rörelserna så att det blir jobbigare. Så brukar instruktören visa övningarna i ett lättare sätt att utföra dem exempelvis armhävningar på knän istället för på tårna, men vill man göra dem på tårna så gör man ju såklart det :).
      Kram Jennifer

      Radera

Tack fina för din kommentar!