lördag 29 november 2014

Gott blev det

Igår så blev jag lite sur på mig själv för jag försov mig så jag hann aldrig iväg och träna före jobbet och sen var det fullt upp hela dagen så jag hann inte med någon träning. Det fick jag ta igen idag, så medan kidsen tittade på teve när de vaknade så körde jag ett pass här hemma. Maken han sov som en stock så jag kom inte iväg, det är jobbigt att vara på 40-årsfest ;).

Efter frukosten körde vi igång med lussebullsbaket. Det hamnade mjöl både här och där och det höll på att bli diverse fallolyckor från pallarna som kidsen stod på. Men skoj hade vi och gott blev det.






Jag tror nog att vi kommer att få lov att baka minst en omgång lussebullar till om det ska räcka fram till jul för det är ju så galet gott.

Imorgon är det första advent och vi ska som vanligt åka på julskyltning i en liten grannstad. Jag tycker deras julskyltning är betydligt mysigare än den här i stan. Alltså den här tiden på året är bara såååå himla mysig, jag älskar det.




Nu är det dags att lägga datorn åt sidan och titta på "Så mycket bättre" tillsammans med mina bästa.

Ha det gott!

Kram Jennifer

3 kommentarer:

  1. Mysigt med lussebullebak. Här blir det pepparkakor imorgon. Jag älskar också den här tiden som kommer framöver, kram Suss

    SvaraRadera
  2. hehe japp det kan vara jobbigt med 40 års fest ;-)
    Åååå så gott med lussebullar, i år har vi köpt saffran jag är inte så förtjust i det men äldsta vill ha så här blir det också två omgångar (minst)

    Här har helgen rusat iväg och jag vet liksom inte när jag skall hinna allt!

    ha en fin första advent
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. danke für die tollen inspirationen!!! einen schönen abend wünscht angie

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!