lördag 22 november 2014

Nervös över kalkonen

Nu har jag suttit i soffan och slappat i soffan i nästan en timme tror jag. Kidsen har pysslat och haft sig och nu är det dans på gång. Men nu så får det vara färdigslappat. Dags att fixa frukost och sedan är det bara att börja på med kalkonen. Idag är det nämnligen dags för vår Thanksgivingmiddag och alla mina syskon kommer hit. Och har man många syskon så blir man många med deras barn och respektive, vi blir 24 st idag. Åh så roligt det ska bli. Men jag är lite nervös över kalkonen, jag har aldrig tillagat det, men det blir vad det blir.






Det blir tredje dagen med vila från träning idag. Mitt halsonda känns bra idag men jag har ont i bihålorna och då håller jag mig från träningen. Jag har tidigre tränat med ont i bihålorna och fått så fruktnasvärt ont och blivit så dålig så det tänker jag inte göra om. Jag lyssnar på kroppen även om det inte är lätt :).

Ha en riktigt bra lördag!

Kram Jennifer

4 kommentarer:

  1. Bra att du lyssnar på kroppen. Träna med infektioner i den är inte att leka med.

    Mysigt med en riktig familjemiddag. Lycka till med kalkonen!
    Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Hoppas det lyckades med kalkonen. Trevlig helg på dig! :) Kram

    SvaraRadera
  3. Å kalkon! Så nedrans gott!:)

    Hoppas ni får bästa söndagen♥

    SvaraRadera
  4. Bjuda 24 stycken på middag är ett träningspass det med ;-) Tror ni kommer få det hur bra som helst! Kram.

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!