måndag 17 november 2014

Så smidigt gick det inte

Oj, oj, klockan är mycket. Dags att sova egentligen. Den här dagen har gått i ett. Efter jobb och middag stack jag och äldste grabben iväg för att köpa futsalskor och leta soffbord och barpallar. Och tro det eller ej men jag lyckades köpa allt. Fast så smidigt gick det inte. Futsalskor (som dög) hittades efter besök i tre sportaffärer. Pallarna jag ville ha hade utgått ur IKEAs sortiment så jag var tvungen att köpa de som de hade som visningsex och fick köa en del för att få dem. Men jag fick dem till bra pris så det var värt köandet ;). Bild får det bli sen, måste ju ha lite ljus för att kunna fota. Och soffbordet inhandlades även det på IKEA och det blev kanonbra. Nu fattas det bara en matta, och egentligen så skulle jag ha tapetserat väggen bakom soffan. Men det får nog vänta till efter jul tror jag. 


Bild från Pinterest.


Må så gott!

Kram Jennifer

2 kommentarer:

  1. Så sant så! Ska man bara vara alla till lags mår man inte så bra, lätt att glömma bort sig själv och vad jag vill!

    Kram
    Sara

    SvaraRadera
  2. Härligt att du hittade allt du sökte. Kram.

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!