onsdag 26 november 2014

Då blev jag för lat

Två härligt soliga dagar har vi haft nu. Tyvärr så går solen ner när jag går hem från jobbet, så någon tid ute i solskenet har det ju inte blivit. Men det är ändå härligt att se den genom fönstret :).




Idag hade lillgossen med sig två kompisar hem efter fritids. Så det blev till att fixa middag till sju personer. Men jag gjorde det enkelt för mig och fixade hamburgare med bröd och pommes.

Jag hade tänkt mig ett pass på gymmet idag. Men min fina träningskamrat var sjuk. Då blev jag för lat för att åka dit och ute var det så halt så någon springtur kände jag inte för. Det blev ett pass på motionscykeln, körde ett antal tabataintervaller, trött och slut blev jag, precis som det ska va :).

Nu ska jag mysa ner mig i soffan en stund och bläddra i en tidning.



Ha det gott!

Kram Jennifer

2 kommentarer:

  1. Mys!! Här är det snöblandat regn och jag orkar inte heller ta mig ut. Soffan blir det här med ;)

    Gott med hamburgare och pommes. Älskar den kombon!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. hahaha... "då blev jag lat och körde lite Tabata" :-) Älskar ditt driv när det gäller träningen :-)
    Kram på dig!

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!