torsdag 27 november 2014

Fina hjärtat

Imorse när jag åkte till jobbet så var det så himla vackert. Det var alldeles vitt i alla träd och på vägen. Nu längtar jag galet mycket efter riktig vinter. Och så hoppas jag ju på massor av snö så att jag kan börja åka skidor. Jag ska åka tjejvasan och jag är kass på att åka längdskidor och behöver verkligen träna innan det är dags för loppet, så att jag slipper skämma ut mig totalt.



Det här fina hjärtat hade lillgossen med sig hem från skolan idag. Jag tycker det är så skoj när de får göra så fint pyssel.

Nu är det inte långt kvar till det är första advent. Jag har nästan fått upp all julbelysning, men har lite kvar som får fixas på lördag. På lördag blir det till att baka lussekatter också. Alltså den här tiden är ju bara så mysig :).

Idag ska jag försöka komma i säng i skaplig tid för imorgon blir det ett tidigt träningspass.

Må så gott!

Kram Jennifer

4 kommentarer:

  1. Här blåser det sidleds, rått och kallt typiskt västkust väder...
    Visst är
    Det kul att få hem fina saker som dom knåpat ihop...

    Alla mina julsaker står i en hög i hallen tänkte att jag ordnar det imorgon för nu är det dags att åka t jobbet och ikväll är det julfest med jobbet :-)

    Hoppas du kom iväg på passet
    Ha en fin fredag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Jag längtar också efter snön, vill börja åka längd, det som är så härligt, istället blir det stärkande promenader, skönt det också..

    ha det gott !

    SvaraRadera
  3. Behöver också träna inför "Tjejvasan"! Tittar på stakmaskinen på Friskis emellanåt, men det ser så jobbigt ut!;) Hoppas kunna åka en del längdskidor när vi åker till fjällen v 7.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Men vilket fint hjärta J kom hem med!! Så duktig!

    Även jag har börjat längta efter snön. Blev riktigt sugen på att ta fram skidorna under dagens löppass i frosten. Tänk om det kunde komma snö snart.

    Hoppas du får en riktigt bra helg. Låter mysigt med det du ska fixa :).
    Ha det bra! Kram Carina

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!