fredag 14 november 2014

Så spännande att jag höll på att trilla stolen

Ahhh, fredag! Och det har varit en riktigt bra sådan. Jag började med att köra lite korta intervaller på löpbandet. Idag körde jag uppvärmning 10 min, sedan 30 s springa 30 s vila och jag körde 15 intervaller och avslutade med lätt jogg 10 min. 




Sen blev det en halvdagsjobb och jag tog sen lunch och flexade ut mig så jag hann handla i lugn och ro innan kidsen slutade skolan. När barnen var hämtade blev det till att åka till leksaksaffären för att handla för lite födelsedagspengar :). Lillgossen visste på en gång vad han ville ha. Det var små hus med små figurer i. Han hade 300 kr att handla för så jag trodde han skulle vilja ha någon större, häftigare grej. Men nej, han ville ha de små figurerna och inget mer så han har 230 kr kvar. Lilltösen hade också 300 kr sedan hon fyllde år, men hon spenderade nästan alla pengarna :).



Lilltösen köpte pärlor och grejer som man skulle sätta i håret.


Hemma blev det tacos till middag innan det var dags att åka och träffa fina Linda och hennes goa tjejer för att gå på bio. Vi såg "Tjuvarnas jul och trollkarlens dotter". Den var riktigt bra, enligt både mig och barnen. Den var väldigt spännande så lilltösen sa "den var så spännande att jag höll på att trilla av stolen". Och lillgossen sa "jag trodde inte att jag skulle tycka att den var spännande men det var den, jag blev till och med rädd". Och jag och lilltösen fällde några tårar också.

Nu är det slappande i soffan som gäller, men snart dags att byta soffan mot sängen tror jag. Det är trötta ögon nu.

Önskar er en fin lördag!

Kram Jennifer

2 kommentarer:

  1. Duktig du är som kör ett sånt pass på morgonen. För mig blev det fyspass på kvällen. Kul när barnen få shoppa vad de vill, konstigt att dottern shoppade mer :) Kram Suss

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!