fredag 1 juni 2012

Lek

Kom ju på att jag skulle visa vad som kom med hem från Glasverandan. Tyvärr blev det mörka bilder men jag orkade inte göra om det så ni får nöja er med dessa :).



Det blev en handukshängare, en medecinlåda, en liten flaska och en skål. Och så är hon så gullig hon som driver butiken så man får alltid en liten present, den
här gången blev det en liten vattenkanna, passar perfekt till småttingarna :).
Dessa saker får följa med till stugan hade jag tänkt.

Tänk idag är det 1:a juni, sommaren är här!!! Tyvärr är det ingen vidare värme men vi har haft soligt och skönt i alla fall, vi har träffat fina vänner i en lekpark. Det är alltid lika roligt att ses, nu var det ett tag sedan så det var verkligen på tiden :).








Efter lek blev det glass och oj vilken god glass jag hittade, hallon och saltlakrits, en glass i min smak :).





En härlig morgonpromenad blev det såklart också, och idag tog jag en vända så att jag inte skulle råka ut för de där ötäcka gässen :).

"Lek är glädjens redskap." Danskt ordspråk

Jag hoppas att er fredag varit bra och önskar er en skön kväll!

Kram Jennifer

4 kommentarer:

  1. Finfina fynd och härliga lekbarn! Ha en fin fredagskväll!

    SvaraRadera
  2. Så fruktansvärt med tågolyckan!
    Mysigt det ser ut med lek på lekplatsen. Här har det mer eller mindre hällregnat halva dagen, men nu på em har det varit soligt. Hade det varit varmare hade det varit en ljuvlig kväll.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Älskar det ordspråket!
    Mysiga bilder. Fint väder! Har har det varit lite småskumt. Regn, sol, regn, sol.

    Ha en skön kväll.
    Kram K

    SvaraRadera
  4. Vad härligt att träffa goa vänner och leka, jag älskar att leka på lekplats med barnen. Tur att de inte är för stora ännu?!!

    Hallon och lakrits glass låter huuuuur gott som helst, måste jag se till att testa. Känns som en smak i min smak också!

    Skönt med solen som lyser och tack för härliga lekbilder!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!