torsdag 21 juni 2012

Kasta ring med en trött 3-åring

Idag stack vi till stugan direkt efter dagis och småttingarna var så glada och nöjda men nu på kvällen skulle vi kasta ring och det slutade med att alla blev griniga. Lillgossen var så trött och vägrade att göra som vi sa och så snodde han ringarna hela tiden så det blev sängen för småttingarna :-).

Det är en alldeles lugn och stilla kväll, de stora grabbarna har inte kommit än så jag tror jag ska ta min bok och sätte mig ute på altanen, en kopp the får det nog bli också :-)

Ifall det inte blir något telefoninlägg imorgon så önskar jag er en toppenbra midsommar! Jag hoppas ni får det soligt och härligt och att ni får njuta med nära och kära! Och jag vet att en del jobbar även på midsommar så er önskar jag en riktigt bra dag på jobbet!

Kram Jennifer




7 kommentarer:

  1. Det låter fantastiskt skönt med en kopp te på altanen! Trötta treåringar kan verkligen sätta sig på tvären :) Fin sommarstuga ni har!!! Hoppas nu ni får en underbar midsommar! Kram

    SvaraRadera
  2. Fina sommarbilder!
    Inte lätt att leka när man är en trött 3-åring :)

    Önskar er en trevlig midsommar!
    Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Mysigt.
    Gnäll känner vi dock igen :-)
    Tack detsamma fina du!

    Kram K

    SvaraRadera
  4. Önskar dig och familjen en jätteskön och fin midsommar!!

    KRAM!

    SvaraRadera
  5. Önskar dig härlig midsommarhelg.
    Kram
    AC

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!