fredag 29 juni 2012

Loppis och kalas

En lugn och skön dag har det varit idag. Jag och småttingarna åkte en vända till en av loppisarna som ligger i närheten av stugan, alla fick vi några saker med oss tillbaka :-). Småttingarna lekte så bra med sina saker så jag kunde slänga omkull mig på soffan på altanen och läsa lite, härligt!

Lilltösen hade fått en kalasinbjudan till en kompis imorgon, men eftersom vi bestämde oss för att åka till stugan så missar hon det och hon blev såklart besviken. Men vi fixade lite kalas här i stugan idag och hon blev så nöjd, lite fiskdamm och lite lekar som hon själv styrde upp och så avslutades kalaset med film :-).

Nu håller jag tummarna för att väderleksprognosen är felaktig och att det blir soligt imorgon.

Jag önskar er en fortsatt bra fredagkväll och en härlig lördag!

Kram Jennifer






4 kommentarer:

  1. Gud så trevligt med ett litet spontankalas. Sådana kan man aldrig få för många av.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Älskar spontankalas! Mera sånt ;)

    Härligt!

    Ha en jättefin helg. KRam!

    SvaraRadera
  3. Spontankalas - det är bra DET:)

    SvaraRadera
  4. Vilka fina loppisfynd! Och vad kul att fynda tillsammans. :)

    Ännu roligare är det med ett kalas bara så där. Bara för att. Och vad lycklig hon ser ut er lilla tjej. Härligt! :)

    Kram på dig vännen

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!