söndag 3 juni 2012

Uppladdning

Ja det blir ett snabbt besök här idag, för nu är det uppladdning inför final Mästarnas mästare. Min favorit är Magnus Wislander, men jag tror Pernilla kommer att ta hem segern, hon är otroligt duktig den kvinnan, helt enormt. Men jag gillar Wislander, jag tycker han verkar vara en sådan "skön" person.

Blir mysigt att få krypa upp i soffan efter att ha varit på sonens fotbollsmatch i blåst och regn. Fy vilken helg det har varit vädermässigt, nej kom tillbaka nu värmen och solen. Det blev till att hålla sig inne i stugan, tur att vi hade nytt lego med oss :).


Ni ser kanske i bakgrunden på bilderna att det inte är de allra vackraste
färgerna i stugan, vi ska måla, jag lovar. Vi började i höstas men
sedan kom vi liksom av oss och vi har bara kopplat av när
vi har varit där, men nu börjar det klia i fingrarna, nu börjar
suget på att få fixa infinna sig.



Lite äpplen i nya skålen :)

"Du föddes inte som vinnare, och du föddes inte som förlorare. Du är vad du gör dig själv till."  Lou Holtz


Har inte blivit många besök hos er under helgen men så fort tiden finns så ska jag kika in hos er! Hoppas att ni haft en riktigt skön helg!


Kram Jennifer

6 kommentarer:

  1. Precis så måste man göra ibland. Vänta till inspirationen infinner sig. Då är det mycket roligare!
    Hoppas helgen varit skön trots trist väder!
    Massor av kramar Paulina

    SvaraRadera
  2. Hej vännen det är väl skönt att bara vara och ta det lugnt i stugan. Ni får måla om ni får långtråkigt:) Klokt ordspråk visst gör vi våra liv till stor del i alla fall! Må så gott i veckan stor kram från Maria

    SvaraRadera
  3. Har inte sett ett enda avsnitt av det programmet.
    Men hört att det är bra.
    Skönt med mys i helgen.
    Kram K

    SvaraRadera
  4. Här har det också varit ruggigt väder. Då ska man vara inne och mysa:) Jag lever dock inte som jag lär utan har varit ute och åsamkat mig träningsvärk. Men det tjänar ingenting till att klaga. Det är bara att gränsla en häst idag igen:))
    Hoppas du har en kanonmåndag!

    SvaraRadera
  5. Jag tycker det låter fint att ni tar det lugnt när ni är i stugan! Tids nog blir det tid för målning.

    SvaraRadera
  6. Mysigt att ni tar er tid att vara stugan och koppla av, har ingen betydelse hur det ser ut, det viktiga är känslan ni har när ni är där, den där av härlig avkoppling, måstena är lite längre ifrån......... var rädd om den känslan.

    Visst var det spännande med mästarnas mästare, jag trodde också Pernilla skulle ta hem det, hon är ju helt suverän, men det blev en värdig vinnare ändå! Synd bara att det inte blev Jörgen och Pernilla i slutfinalen tycker jag!

    Ha det gott!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!