lördag 16 juni 2012

Jaaaaaa Sean Banan

Här är det disco på gång och lillgossens reaktion när det blev Sean Banan var "Jaaaaaa Sean Banan", så härligt att se glädjen i ögonen.

Lillbrorsans studentdag blev en riktigt bra dag och vilken tur med vädret, helt otroligt, det har bara varit regn men just vid 10-tiden när det var dags för dem att "springa ut" så sprack solen fram och så höll den sig framme hela dagen och idag bara regnar det igen. Jag har svårt att förstå att det är 15 år sedan jag själv tog studenten och det blev nästan så att jag längtade tillbaka igår :). Det var en roligare skolavslutning tyckte småttingarna och oj vad de var fascinerade av alla traktorer med pyntade släp som spelade hög musik.

Nu gör jag något jag inte brukar göra, jag lägger ut en bild på den fina studenten utan att ha frågat om det är ok, så ursäkta brorsan, hoppas det går bra?





Här fanns det det lite mer att göra medan man väntade på att studenterna skulle komma jämfört med att sitta på en tråkig läktare och vänta :).







Och jag måste ju beröma min andra lillebror för de otroligt goda smörgåstårtorna han gjorde, bra att ha en kock i familjen :). Jag är ingen mästerfotograf, jag skulle ju ha flyttat undan burken förstås, men men, tårtan syns ju i alla fall ;)





En lite trött lillgosse, knappt att han orkade äta något, det tar på krafterna med studenten.




En massa lek ute i mormor och morfars trädgård blev det också.





Nu har det faktiskt slutat att regna ute och jag hoppas innerligt att det kan få vara fint väder imorgon för då har stora gossen fotbollsmatch igen.

"Open your eyes, look within. Are you satisfied with the life you´re living?" Bob Marley

Hoppas er helg är riktigt bra!

Kram Jennifer

8 kommentarer:

  1. Skulle kunna dö för en bit smörgåstårta just nu ska du veta, haha!

    SvaraRadera
  2. Vilka mysiga bilder!
    Söt lillebror du har!
    Och vad goda smärgåstårtorna ser ut :-)

    Ha en skön kväll
    Kram K

    SvaraRadera
  3. Mysigt med student, kan tro att du blev lite nostalgisk. Det blir jag varje gång det är skolavslutning och det sjungs "den blomstertid nu kommer"....så jag kan tro att det blir än mer med student!

    Ha en skön kväll!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Sean Banan är stor favorit här oxå! Tyvärr har vi fått en och annan svordom på köpet :-)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Mysigt med student! Vi har inte haft någon att fira på flera år.
    Här lyckades vi få en skolavslutning i solsken för en gångs skull.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vilka underbara bilder! Kram Caroline

    SvaraRadera
  7. Men oj vad tiden går fort tyckte nyss vi tog studenten ;) Mysigt ser det ut! Och smörgåstårtan ska vi inte ens prata om den ser himelsk ut!!
    Kram

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!