torsdag 31 maj 2012

Från tårar till gårdsfest

Jag får en riktig olustig känsla i kroppen när jag tänker på tågolyckan som hände. Järnvägen där det hände ligger inte så jättelångt från oss, och jag blir att tänka på min äldste son som cyklar runt mer och mer. Vad skulle man göra om man får ett besked att ens son blivit överkörd av tåget??? Usch, hela jag ryser när jag tänker på det, livet är skört och än en gång känner jag bara hur viktigt det är att ta vara på livet och göra det som man känner att man vill göra.

Som tur är så hade vi något roligt att se fram emot på kvällen, det var nämnligen gårdsfest på dagis. Barnen sjöng så fint och efter det blev det gott fika, medan vi fikade körde dagisfröknarna ett sångnummer för oss, så roligt, jag är så tacksam över den fina personalen som jobbar med våra barn!

En cowboy och en prinsessa hade vi med oss på festen. Kepan vill sonen
fortfarande inte lämna, så det blev en lite mordernare cowboy :)

Mumsigt med fika och så roligt att titta på fröknarnas sångnummer :).


Nej nu blir det bara mys i soffan, jag är så trött, borde kanske gå och lägg mig istället.

Må så gott fina ni, ni är underbara ska ni veta!

Kram Jennifer

8 kommentarer:

  1. Jaa, box. Det är ju det jag skulle ha gått på.

    Fast, afro är roligare. Jag tar ut min frustration över lite choklad istället. Ha en fin kväll

    SvaraRadera
  2. Hoppas du SOVER:) Det är alltid bra:)
    Kram och god natt.

    SvaraRadera
  3. Vad fina dina barn är. Ni ser ut att ha haft en härlig kväll.

    SvaraRadera
  4. Fy ja. Hemskt att tänka på.
    Men vilka härliga pedagoger! Sånt gillar jag. Man ska inte ta sig själv på för stort allvar liksom.
    Kramar i massor, fina!

    SvaraRadera
  5. Finaste cowboyen och prinsessan! Mysigt att få festa tillsammans på dagis och roligt att ni trivs så bra där allihop. Det betyder så mycket.

    Ja, livet är verkligen skört och ibland blir vi smärtsamt påminda om det. Hur snabbt det kan gå och hur orättvist det kan vara. Det gäller att ta vara på vår tid. Här och nu.

    Du är underbar Jennifer! Sköt om dig! :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  6. Finaste ungarna!

    Hade nog inte orkat andas mer om det hade hänt oss...
    Vågar inte ens tänka på det.

    KRAM

    SvaraRadera
  7. Du är underbar du också som delar med dig av ditt liv på din fina blogg! Ha en fin helg och vad härligt med fröknar som bjuder på sig själva! Kram från vännen Maria

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!