lördag 9 juni 2012

Grått

Grått väder idag och jag har inga planer alls för dagen, men jag känner definitivt inte för att bara gå hemma. Kanske borde städa eftersom det inte blev gjort idag, men jag vill inte, kanske borde byta ut lite vissna blommor, men jag vill inte, kanske borde måla docksängen som jag tänkt göra i flera år, men jag vill inte, jag känner mig lite som gubben Pettson idag :), ja ni med småbarn vet kanske vad jag menar :).


Bild via

Jag gillar Pettson och Findus böckerna, mer än mina barn tror jag :).

Nej nu gäller det att tänka om och hitta på något, inget blir bättre av att jag sitter och småsurar vid kökbordet. Tar nog bilen och sticker iväg någonstans med småttingarna, vart vet jag inte men något ska vi nog kunna hitta på!



Bild via



Kanske ses vi ikväll kanske inte, ha en toppenbra dag!

Kram Jennifer

6 kommentarer:

  1. Exakt samma känsla här, grått och tråkigt och VILL INTE...

    SvaraRadera
  2. Jag gillar också Pettson-böckerna och köpte alla till barnen när de var små.
    Härlig dag ni fick i solen. Här regnade det hela kvällen.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni får det fint med gråmys! Jag har alltid gillat Pettsonböckerna och jag brukar prata om Stackars Pettsonväder, när det är som i den boken :)

    SvaraRadera
  4. Hoppas du o småttingarna får det mysigt! Kraaam :)

    SvaraRadera
  5. Här är det sol! Helt chockad för det brukar ju alltid regna annars ;-)

    Jag älskar Pettson och Finus.
    Boken med Pannkakstårtan var min stora favorit när jag växte upp.

    Kram K

    SvaraRadera
  6. Här hemma var det också jag som gillade böckerna om Pettson och Findus allra mest. Är det typiska mamma-böcker tro. ;)

    Kram på dig

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!