tisdag 5 juni 2012

Hmm, strul med överföring

Hatar när tekniken inte fungerar, jag förstår inte men jag blir galen när det blir sådant krångel. Solen tittade fram här på kvällen och jag var ute och fotade lite, men nu går det inte att föra över bilderna till datorn :(. Och så blir jag arg på mig själv för att jag blir galen över sådana "småsaker", haha, vad knäpp jag är inser jag ju nu när jag skriver ner det, det är ju värsta "terapin" att få skriva av sig lite :).

Här har maken blivit firad idag, med sång och paket imorse, paketen hann han knappt öppna innan småttingarna öppnat dem :). Efter jobb, dagis och skola blev det tårta och så brukar vi alltid göra så att den som fyller år får välja mat till kvällen och kan ni tänka er han ville ha pizza till fotbollsmatchen (Sverige-Serbien). Eftersom det skulle bli för sent för småttingarna så åkte vi så att de fick äta på Burger King så var alla nöjda :). Det får lite bilder från telefonen istället då.






Det får bli bilder från trädgården en annan dag när jag lyckas få överföringen att fungera, men jag tror jag får skrika och gapa lite till för jag har fortfarande frustrationer kvar i kroppen känner jag :)

Hoppas er dag har varit toppen!
Kram Jennifer

6 kommentarer:

  1. Vilken mysig dag Jennifer. Maken var nog glad för lite hjälp med paketöppningen :-)
    Sov gott
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Det är de där småsakerna. Det är alltid de som får en argast. teknikstrul. datorer och sånt. hopplöst.
    Hoppas du hittade något lämpligt att sparka på, så du kan vara snäll mot födelsedagsbarnet ;)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Frustrerande när datan och kameran inte funkar. Blev bra bilder med kameran i alla fall.
    Kram Suss

    SvaraRadera
  4. Underbart! Jag känner igen allt du skriver ;)
    Vilken fin dag -- och alla nöjda!

    Tack gulliga du för din härliga kommentar hos mig

    Stor kram
    Lotta

    SvaraRadera
  5. Jag vet man blir GALEN! Men bilderna är jätte fina och ni ser ut att ha haft en bra dag:)
    Hoppas du får rätt på problemet!
    Kram på er!

    SvaraRadera
  6. Tycker det blev fina bilder m mobilen, vilken mysdag det blev för både stora och små!! Mannen måste vara hur nöjd som helst över sitt firande. Nästa gång du testar föra över bilderna fungerar det säkert hur bra som helst! Ha en bra ledig dag!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!