fredag 8 juni 2012

Städa eller inte

Ledig dag, jag brukar försöka städa så att det är rent till helgen, men idag är det ju strålande sol där ute, känns det inte lite bortkastat att vara inne och städa då???


Jag kan ju faktiskt ut och hoppa med mina småttingar istället, eller jag får väl erkänna en sak, jag kan inte hoppa studsmatta för jag bli så "åksjuk", tråkigt med sant, det är ju både roligt och bra träning.


Eller så kan jag ta mig en café au lait och sitta här och softa, städa vs softa i solen? Äsch, den där städningen får vänta till imorgon, toaletten är i alla fall färdigstädad :).

Ha nu en riktigt bra dag alla! Och vet ni idag börjar fotbolls-EM, härligt va?!?! ;)

Kram Jennifer

3 kommentarer:

  1. Tycker du gör rätt som njuter av solen istället för att städa!:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tänk att det alltid finns bättre saker att göra än städa. Städning passar jag mig väldigt noga för;)
    Hoppas du får en härlig ledig dag:))

    SvaraRadera
  3. Skit i städningen!
    Njut av solen istället.
    Här regnar det men jag skippar städningen ändå :-)

    Kram K

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!