onsdag 20 juni 2012

90´s Revolution

Slog på tv´n och det var VH1 som dök upp och det var ett program som hette 90´s revolution och vilken nostalgi det blev :). Tänk när man kom hem från skolan och satte sig i soffan och slog på MTV, det känns väldigt länge sedan men ändå inte. Jag lyssnade väldigt mycket på musik då, men nu blir det inte alls lika mycket, jag undrar varför? jag gillar ju musik, men jag tror det kan ha att göra med att det är så mycket ljud omkring mig jämnt så ibland kan det vara skönt med tystnad. Fast när jag tränar är musiken ett måste, tror jag ska göra mig en ny lista med lite härlig 90-talsmusik :).


Bild via

Usch, idag har jag huvudvärk mår inte direkt toppen så det blir inte mer än så här för mig i bloggvärlden idag. Imorgon sticker vi ut till stugan efter jobb och dagis och blir där hela helgen, det ska bli så skönt. Men det innebär att jag inte kommer att kunna kika in hos er på några dagar, men då har jag ju något att se fram emot efter helgen :)


Bild via


Ha en toppenbra kväll och en bra torsdag! En midsommarhälsning från stugan hoppas jag i alla fall få till :)



Kram Jennifer

8 kommentarer:

  1. Åh älskar nostalgi - ljuva 90-talet :)
    Krya på dig, hoppas du mår bättre snart!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha vilket bra citat! Ha en mysig midsommar! Kram Caroline

    SvaraRadera
  3. Håller med dig, lyssnar inte heller så mycket längre!

    Hoppas nu huvudvärken går bort och att du för en
    skön midsommarhelg:)

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  4. Musikrutinerna har ändrats, helt klart. Jag lyssnar mest nu via Pandora.

    Hoppas din huvudvärk är bättre och så vill jag önska en fin midsommar!

    Stor kram!

    SvaraRadera
  5. Vi fick på något program på tv1 eller tv2 häromkvällen som handlade om "The eighties" och det var också en riktig nostalgitripp!:)
    Ha en skön midsommar i stugan! Ska bli så skönt med en dags extra ledighet!:)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hoppas huvudvärken lättat! Ha en UNDERBAR midsommarhelg!
    Kram Paulina

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!