onsdag 13 juni 2012

50 st sjätteklassare

Sitter och "vaktar" ca 50 st sjätteklass-elever på sonens skola. De har skolavslutning imorgon och har ikväll film- och pizzakväll som jag som klassförälder har äran att få vara med på :-).

Pizza till 50 st och inte förbeställt var ingen höjdare kan jag säga men det löste sig kanonbra de var verkligen toppen på pizzerian både barn och personal. Nu är det två filmer igång och det är otroligt lugnt så jag passar på att läsa lite. Kan tänka mig att lugnet försvinner när filmerna är slut :-).

Hoppas att ni alla fantastiska människor har en härlig kväll!

Kram Jennifer



6 kommentarer:

  1. haha, underbart med en pizzeria som fixar 50 pizzor utan att de är förbeställda!!!!

    Kul att både få vakta och vara med med på film- och pizzakvällen ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Åh nu faller jag tillbaka i minnet till mina föräldravakt tider - superkul:)

    SvaraRadera
  3. Härligt.
    Hoppas att det gick bra efter filmsluten också :-)
    Ha en fin dag kära du
    Hoppas solen skiner på dig.
    Kram K

    SvaraRadera
  4. Jösses, då hade pizzabagarna att göra. ;)

    Hoppas ni hade det trevligt:)
    Kram Madde

    SvaraRadera
  5. Tack! Och hoppas kvällen går bra och att barnen får roligt :)

    SvaraRadera
  6. Hihi, så härligt med pizzavakt :)

    Måste bara få tala om att jag blir såå glad av dina alltid lika rara kommentarer hos mig! De betyder massor!

    Önskar dig en jättefin kväll!
    Kram Jes ♥

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!