måndag 30 april 2012

Trevlig Valborg

Jag önskar er en riktigt trevlig Valborg! Jag hade tänkt vara ledig men känner att jag måste jobba :( fast det borde räcka med en halvdag, hoppas jag.




Efter jobb blir det till att elda lite i tunna på gården och grilla med trevliga vänner som stannar över natten, så någon tid till "bloggvärlden" får jag nog inte så vi ses 1 maj igen!

"Det finns bara en väg till glädje och det är att sluta bekymra sig över det man inte kan påverka." Epiktetos

Må så gott!
Kram Jennifer

5 kommentarer:

  1. Ha en jättetrevlig Valborg.
    Hoppas att du får jobbat undan kvickt.

    KramarK

    SvaraRadera
  2. Vilken sötnos som varit på kalas :) och så vackert det var med syrénskottet! Hoppas ni får en riktigt härlig valborg! Låter supermysigt med vänner som stannar över. Kramar

    SvaraRadera
  3. Hej fina bloggvän! Vilken vacker bild så rogivande! Hoppas ni hade en mysig valborg, vi grillade också med vänner. Så kloka små ord du avslutar med, visst är det dumt att bekymra sig över sånt man inte kan påverka:) Ha det gott kram från Maria

    SvaraRadera
  4. Hoppas du fick en skön valborg, trots jobb!

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!