lördag 14 april 2012

Nu är det klippt


Ja ikväll blir det farsen "Nu är det klippt" i Tällberg, jag och en kär arbetskollega ska dit, det ska bli så roligt! Jag har aldrig varit på fars förut så får se vad jag kommer att tycka om det. Jag är inte så förtjust i att se det på tv men jag kan tänka mig att det blir helt annat att se det live. Det känns dock lite i mitt hjärta för jag missade fredagsmyset med familjen igår och nu missar jag lördagsmyset också :(, ja ja jag får ta igen det nästa helg!







"Mycket få människor lever i dag- de flesta gör förberedelser för att leva i morgon." Jonathan Swift

Ha det gott kära ni!

Kram Jennifer

5 kommentarer:

  1. Du får säkert en jätterolig kväll. Jag missar också lördagsmyset för jag ska jobba inatt.
    Ha det så kul! Kram Cicki:))

    SvaraRadera
  2. Vill också åka till Loka. Har hört fantastiskt gott om det stället.
    Jag är inte mycket för fars. Tycker inte om Stefan och Krister tex. Har sett några farser på teater i Sthlm, men jag förstår inte det här med att springa och slå i dörrar och alla töntiga osannolika förväxlingar. Inte min grej. Men jag har inte gett upp hoppet. Jag 'utsätter' mig för det ibland som tex Fjäderholmarna en vacker sommarkväll. Då väger omgivningen och omständigheterna upp flamseriet. Men det är jag. Hoppas ni kommer få en supermysig och superkul kväll och mysa får du helt enkelt göra imorgon. Kram

    SvaraRadera
  3. Sv:Det är okej att känna sig vilsen. mmm, det är det banne mig, och bara att jag tillåter mig att göra det, hjälper på något vis.

    Och citatet här ovan behövde jag också läsa.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Såå söta =)
    tack för en inspirerande blogg =)så syns vi nästa vecka!!
    Kram i massor

    SvaraRadera
  5. Hoppas det blev en kul lördagskväll, förstår din känsla av att det kan vara lite mycket att missa både fredags och lördgasmyset, men tänk så många helger du är med på både fredag och lördagsmyset!

    Tack för ännu ett klokt och tänkvärt citat!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!