måndag 23 april 2012

Skulle helst av allt vilja ha

Just nu skulle jag helst av allt vilja ha en bra film och en stor skål med godis och bara få ligga och slappa i soffan. Men jag sitter själv hemma med sovande småbarn, äldste sonen är på bio med en kompis och maken är ute och springer, så jag tar mig liksom inte iväg till filmbutiken och lika bra är väl det, för då blir det inget godis och det är bara bra för det har jag ju tryckt i mig tillräckligt under helgen :).




Mina goa ungar fick titta på Bolibompa i stora killens rum idag och rätt som det är kommer de fnittrande springandes ner för trappen, de har tagit av sig alla kläder och det är två nakenfisar som galtt springer runt. Jag funderar ibland vad som rör sig huvudet på dem när de gör vissa saker :).



Älskar orkidéer, men jag brukar ha svårt att hålla dem vid liv.
Men dessa har jag lyckats hålla vid liv i över 1 år nu
och det har jag koll på för vi hade dem på vårat bröllop :).


Hoppas er måndag varit bra och att ni får en riktigt bra tisdag!

Kram Jennifer

7 kommentarer:

  1. Hihi, det jag alltid undrar när sötungarna klär av sig är hur det kommer sig att de inte bli kalla? kylan i vårt hus verkar inte bekomma barnen alls...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men precis, det brukar jag också undra, själv kan jag ju inte ens ha kortärmat. Ha e nbra dag! Kram Jennifer

      Radera
  2. Nakenfisar är söta ;)

    Godis är jag sugen på nu, och jag borde inte ens tänka på godis. En bra film och te får det bli!

    Ha en fin tisdag

    kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thé och film lät mysigt! Ha en bra tisdag du med. Kram Jennifer

      Radera
  3. Hej finaste du, härligt att läsa om en mysig vanlig måndagskväll.

    Oj, vad jag varit frånvarande på sistone, det har blivit lite hattigt med mitt bloggande. Har inte riktigt hittat flytet med att ha ett nytt jobb, det vanliga livet och dessutom "blogglivet" allt ger energi men tiden räcker inte riktigt till...... hittar det säkert snart,

    Har saknat att läsa om dig och din familj, gör en snabb titt in nu och säger hej, återkommer mer en annan dag!

    Ha en härlig tisdag!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan verkligen förstå att det är svårt att hitta tiden till bloggandet, nytt jobb brukar kunna ta väldigt mycket tid och kraft av en. Jag hoppas att du trivs bra på det nya jobbet och önskar dig en fin tisdag! Kram Jennifer

      Radera
  4. Mysiga bilder!

    Godis ja... hmn
    Det suger finns alltid där!! :-)

    Ha en fin tisdag
    Kramar K

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!