söndag 29 april 2012

Hej hopp

Kikar in en snabbis för att önska er en riktigt bra söndag. Här skiner solen och det ser ut att bli en härlig dag. Strax ska jag och en kompis ge oss ut på en 20 km-runda, wish me luck :).




Igår kom studsmattan upp så nu är våren verkligen här :), ni må tro att det var nöjda barn!

Som sagt ha en skön söndag så återkommer jag med rapport om löpturen ikväll, jag menar om jag håller ihop eller inte, man vet aldrig så noga med mina "skruttknän" ;).

"Jogging is very beneficial. It´s good for your legs and your feet. It´s also very good for the ground. It makes it feel needed.”
Snobben

Kram Jennifer

6 kommentarer:

  1. Oj, vad duktigt! Så klart du klarar det, heja heja! :)

    Hoppa studsmatta är roligt även för vuxna ;)

    Härlig söndag på dig med!

    Kram Tess

    SvaraRadera
  2. Lycka till med rundan!:)
    Hade planerat för en långrunda idag jag också, men efter att ha varit på fest igår med sent sänggående så har jag skjutit upp den ett par dagar. Får bli vad det blir senare idag.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så söta barn du har. Åhh så lyckliga dom ser ut här. Du har fångat ögonblicket ♥

    kram CC

    SvaraRadera
  4. Åh lycka är en studsmatta! Vår trädgård räcker inte till, tyvärr. Hoppas dagen blev skön!

    SvaraRadera
  5. Studsmatta...ett säkert VÅRtecken :-) Hoppas du klarade löpturen!

    SvaraRadera
  6. Ja, om studsmattan är uppe så är det verkligen VÅR..... härligt! Och så kul barn har på en studsmatta! Hoppas att det gick bra när du sprang!

    Ha en härlig söndagskväll!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!