fredag 20 april 2012

Härliga fredag

Har sagt det förut och säger det igen, jag älskar fredagar!!! Det är så härligt att få börja dagen med lite träning och sedan hem och äta god frukost och känna att man har en ledig dag framför sig tillsammans med småttingarna, jag är så tacksam attt jag har möjligheten att vara ledig på fredagar!




Det är så skönt att äta frukost utan att känna
att man måste stressa iväg. (Inte den bästa bilden,
är tagen med mobilen :).)

Som sagt så åker vi till stugan idag och det ska bli så skönt att bara få varva ner.

Och så ett citat från en söt och go liten björn:

"Utan Puh skulle äventyret vara en omöjlighet, sa Kanin högtidligt.... Omöjligt utan mig! En sådan björn är jag! sa Puh stolt för sig själv." Nalle Puh, A.A Milne 

Jag önskar er en riktigt härlig helg, att den blir precis så som ni önskar!

Kram Jennifer

6 kommentarer:

  1. Tack för din kommentar inne hos mig ♥

    Jag önskar dig en fin fredag!

    kram ♥cc♥

    SvaraRadera
  2. Älskar också fredagar...önskar dig en kanonfin fredag och härlig helg!
    Kram Emma

    SvaraRadera
  3. Tack detsamma fina du!

    Ser mysigt ut. Hoppas ni får det bra i stugan.
    Måste bara säga det, gud så många ikoner du har på ditt skrivbord på datorn!! ;-)

    Kram kram
    K

    SvaraRadera
  4. Tach detsamma, njut nu helgens ledighet!

    SvaraRadera
  5. Dina fredagar låter alldeles underbara! Så hoppas jag också kunna ha det den dagen det blir dags :) Stor kram och hoppas ni har det fint i stugan!

    SvaraRadera
  6. Ålskar fredagar också!!

    Ha en njutningsfull helg!

    Kram

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!