torsdag 12 april 2012

När man tror att man ska få koppla av

Åh vilken jobbig upptäckt jag gjorde (eller egentligen inte alls så jobbig, men när man är trött och lite slö som jag, så upplevs det som jobbigt), när jag äntligen tänkte att jag skulle få sätta mig ner i soffan och ge mig hän åt bloggvärlden, så kom jag på att vi inte har något smör och mjölken är i princip slut, så det är väl bara att ta en tur till affären, tur att de har öppet sent :).
Men jag får vila upp mig ordentligt imorgon då ska jag och 2 av mina systrar till Loka Brunn på dag-spa och det ska bli så härligt. Det blir en Aroma Wrap för min del, "En lyxig kroppsbehandling med peelingmassage, avstressande aromatisk massage och applicering av specialmask  över hela kroppen, som sedan sveps in i ett mjukt värmetäcke" det låter väl helt ok va? 
Jag hoppas att det blir fint väder så att vi kan strosa runt i naturen också så att jag kan få fota lite :).


Bild från www.lokabrunn.se

Jag har ju knappt hunnit med att prova kameran än och jag har inte fört över några bilder till datorn, men till helgen ska jag minsann se till att jag får lite tid till att pyssla med kameran :).

Önskar er en riktigt bra torsdagkväll och en underbar fredag!

Kram Jennifer

9 kommentarer:

  1. Wow vad mysigt det låter!
    Njut sp mycket du kan. Och nu är ju smör och mjölk inhandlat så då kan du släppa det :-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi, ja nu sjunker jag ner i soffan och vet att jag har frukost imorgon när jag kliver upp :). Ha det bra! Kram Jennifer

      Radera
  2. Åhh så underbart det låter. Mjut!(som storasyrran brukade säga)
    <3

    SvaraRadera
  3. Vad kul med en ny kamera! Här är det bara jag som fotar, så jag får ha min kamera i fred för maken.
    Hamnade i samma dilemma tidigare ikväll, mjölken var slut. Så istället för att åka och handla imorgon, så fick jag ta en tur idag. Å andra sidan ska det bli ganska skönt att slippa det imorgon.
    Vad härligt det låter med spa! Skulle verkligen behöva något sådant.
    Ha en härlig fredag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Härligt, Härligt att få åka till Loka Brunn, väldigt avkopplande:)

    SvaraRadera
  5. Hej Jennifer!
    Vad härligt med spa på Loka Brunn.
    Det är så fint där och fin natur:-)
    Vi var där på uppstart med jobbet i augusti.
    Mamma och jag var där på dagspa för nåt år sen, såå skönt:-)
    Ta hand om dig och njut, du har visst en liknande kamera som jag, måste lära mig den mer bara...
    Ha en skön helg!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  6. Ett spa är precis vad jag behöver! Det låter ljuvligt skönt. Tänk att få komma till Loka Brunn!

    Tack för din rara hälsning! Jag kommer nog sova gott ikväll. Jag har varit trött hela dagen så jag längtar efter att få krypa ner under täcket ;)

    Kram och ha det riktigt trevligt o avkopplande!

    SvaraRadera
  7. Vilken underbar fredag och härlig start på helgen du har planerat. låter underbart med spa och härlig sällskap. Njut ordentligt och vad bra att du tar hand om dig själv!

    Ha en helt underbar och avslappnande fredag!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  8. Ha en underbar vistelse på Loka brunn, det har du förtjänat! Kram

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!