lördag 21 april 2012

Gör ett försök igen

Jag har sagt att jag ska låta bli bloggen när jag är i stugan men jag måste ju testa appen i telefonen :-)

Hu vilket väder vi har, det ser ut som vinter ute igen. Usch och fy säger jag, men barnen blev glada att de kunde göra snögubbar så jag gläds med dem ändå och en pulkabacke byggde vi också, kanske inte så stor men de blev nöjda.

Snart dags att åka till affären för att inhandla lördagsgodiset, det viktigaste på hela dagen :-)!

Önskar er en härlig lördag!

Kram Jennifer

(jag kikar in till er imorgon för det är så himla pilligt med min mobil, har sådan liten skärm :-))


8 kommentarer:

  1. Bra att du testkör appen ju hihi

    Ser vintrigt och kallt ut!
    Jag var ute i t-shirt innan. Ca 14 grader.
    Underbart!

    Ha en skön lördag
    Kramar
    K

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh lyllo dig! Men nästa helg då blir det varmt här också, håller tummarna för att det blir så :-).
      Tack och ha en riktigt härlig dag! Kram Jennifer

      Radera
  2. Vad mysigt med snögubbe, pulka och sedan lördagsgodis. Det låter som ni har det hur bra som helst i stugan. :) Njut och ha en fortsatt mysig helg! :)

    Stor kram till dig

    SvaraRadera
  3. Har bloggat en gång från mobilen och då utan bilder, men jag håller mig till datorn om jag ska ha med bilder.
    Blir inte ett dugg avundsjuk på er snö. Vi har haft drygt 10 grader idag och strålande solsken. Fast imorgon ska vi tydligen få ruskväder och jag hoppas att det blir regn i så fall och inte snö.
    Här har dottern fixat chokladbollar till lördagsmyset!:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja, det är ju bra att nån kan bli glad för snö... Vi sa på jobbet att "det är tur att det är regn, inte snö", när det ösregnade igår. Men när jag kom hem till mig visade det sig att det var alldeles vitt på marken! Sån tur är har snön försvunnit nu och imorgon hoppas vi på bättre väder!

    Ha en fortsatt trevlig helg!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Fy vilket tråkigt väder.
    Här blev det fint fram på em.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  6. Bra att testa ;)

    Det ser onekligen vintrigt ut, men vips är våren framme. Idag var det helt underbart vårigt här. Jag har inte hunnit smälta det ännu, men jag har fotat :)

    Ha det så skönt!

    SvaraRadera

Tack fina för din kommentar!