lördag 7 april 2012

Påskharen

Lite dålig bild då solen lyste in rakt på dottern :)

Trötta men nöjda barn efter att de hittat påskäggen som påskharen gömt. Så härligt att se lyckan i deras ögon när de hittar äggen :). Lillgossen blev överlycklig när han öppnade ägget och såg att det var hans favoritgodis i, platta runda Cloettachokladbitar, men så låg det lite annat i också, så som skumgodis som inte är så populärt och då skrattade han och sa "men åh, vilken påskhare som har lagt i sånna".


Ja den där solen är härlig, men den hjälpte mig inte
med kvaliteten på korten idag, eller jag kanske
snarare ska säga att det är jag som inte är någon
höjdarfotograf :)

Som vanligt på påskafton så är det målning av ägg som gäller, än så länge är äldsta sonen med också och jag håller mina tummar för att han alltid vill vara med :).


En riktig konstnärlig familj ;)


 Nu bär det snart av till mamma och pappa för påskmiddag.

Hoppas ni får en riktigt bra påskaftonskväll med en massa godsaker och god mat!

Kram Jennifer

2 kommentarer:

  1. Härlig påskafton, vackra ägg och letande efter påskägg med gott godis (även om inte allt föll i smaken....kan vara bra att ha några godisar man inte tycket om att byta med någon annan....)

    ha en härlig påskledighet och tack för alla dina kommentarer hos mig, jag blir så glad över dina inlägg på min blogg. Tack, tack!

    Så mysigt att läsa din blogg,

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv för dina fina kommentarer hos mig, det värmer så gott att läsa dem! Ha en fortsatt härlig påsk! Kramar Jennifer

      Radera

Tack fina för din kommentar!